Julianne kom jo til meg da jeg var ferdig med eksamene. Jeg som trudde jeg hadde fått med meg veldig mye hjem til påsken sidenj eg hadde med meg to kofferter hjem da. De var også på 25 og 22 kg… I tillegg har jeg og ei venninne leid et «skap» på Big Yellow Storage i Chelmsford, for å oppbevare diverse ting, men jeg hadde nok mer enn jeg forventet. Kofferten min var f-u-l-l.. Den var over 30 kg og jeg måtte sitte oppå den for å få den igjen. Men jeg kom meg til London. Elsker høflige mennesker! Jeg bærte ikke kofferten min alene én gang. Jeg ble hjulpet inn og ut på toget, og opp alle trapper – av høflige menn eller snille kvinner som ville hjelpe meg. Nordmenn har mye å lære her.

I alle fall, jeg og Julianne hadde noen veldig fine dager i London, hvor vi fikk shoppet en del. Jeg har jo vist noe av det, og mer kommer framover. Jeg måtte også kjøpe en ny koffert, siden den jeg hadde var så full. Vi fikk også sett Mamma Mia Musical – vanvittig bra! (Har sett Grease og We Will Rock You fra før – anbefales også), var innom Camden Marked og sett litt også. Koselig.

