GRATULERER MED DAGEN ALLE NORDMENN!

Jeg er så utrolig missunnerlig på alle hjemme i Norge nå. Jeg vil også gå i bunad, spise vaffler, sukkerspinn (æsj), se på togene og bare kose meg skikkelig med venner og familie.
Jeg har ikke brukt bunaden min på lenge føles det ut som – jeg var jo russ i fjor, så da gikk jeg med russeklærne. Brukte bunaden på avsluttningen på skolen i fjor kom jeg akkurat på.. Skulle gjene ha brukt den nå også, er jo kjempefint synes jeg. Jeg har Blå Nordlandsbunad.

I dag har jeg hatt eksamen (igjen) og resten av dagen skal jeg faktisk ikke gjøre noe! Hurra! Jeg skal kjøpe kjeks og litt sånt for å kose meg og kanskje se en film og begynne å pakke ned rommet mitt. Neste eksamen er på torsdag, og er veldig enkel, så i dag skal det være total relaxing. Herlig.

haha, bildet er fra 17. mai 2009.
Fra venstre: meg, Tanja, Hanna og Anna.

2010: avslutningen på vgs. Meg og Mimmi.

Igjen; ha en suuuuperfin feiring av 17. mai! HURRA HURRA

