Jeg er en utrolig dårlig blogger. Jeg har vært hjemme på påskeferie og koset meg «gløgg ihjel». Jeg har fått vært i stallen hos lille hesten Chancy, vært ute på byen og hatt det gøy, koset meg med god mat og vin med venninner og ikke minst eksamenslesing…

Påska var super!

Jeg har fått bort den fæle etterveksten min og litt kaldere blondfarge i håret er på plass.

Jeg og Hanne har lekt oss med sminke (paletten nedenfor).

Jeg har vært i suuper 20 års dag til Elin! Jeg bakte rosa muffins med lys på til henne ❤ Finally 20!

Jeg og Hanne har vært i stallen hos beste-Chancy. Her er Hanne og klompen<3

Meg og besteChancy. Vi fikk vært med på banehoppinga også, 80 cm og 90 cm ettersom jeg ikke har hoppet bane på 1,5 år og Chancy ikke på 1 år. Men OI så GØY han syntes det var! Gleder meg til å dra på kurs og kanskje noen stevner i sommer!!

Til slutt; liten blomst her i Writtle som jeg tok i dag.

Jeg har også vært på eventyrøya Senja og besøkt min farmor ❤ og beste Silje og Eskil – min gudsønn! Tok ingen bilder da, angrer veldig. Var utrolig fint å se dem igjen.

Nå er det tilbake til eksamenslesing, jeg har hatt én eksamen, men har fire igjen. og om 12 dager tar jeg sommerferie! Da kommer Julianne over hit og vi skal kose oss i London i 4 dager. Wehuu

