JEG SKAL HJEM OM EN (1) UKE!!!

Eller egentlig en og en halv uke ettersom jeg flyr til Gardemoen fredag 15. april. Lander der rundt klokken 23.. Så går flyet mitt videre til Tromsø kl 11.45 lørdag 16. april. Utrolig gørr å måtte sitte nesten 13 timer på en flyplass – alene. Flyet er egentlig booket gikk til Tromsø klokken 08.00 på morgenen, men det ble visst kansellert. Gøy? Nei.

Men før jeg får reist hjem (blir glad når jeg sier og skriver deet), så må jeg ha en praksis eksamen i mammalian (pattedyr) anatomy og skrive en lang rapport i biokjemi. Gøy? Nei. Men jeg skal hjem!

Når jeg kommer hjem er det «ferie». Savner vgs, da hadde vi ferie. Ferie var ferie. I påskeferien min har jeg 5 eksamener jeg må lese til, har eksamen 5. mai, (fredag) 13. mai, 16. mai, 17. mai og 18. mai. Hurra. I juleferien måtte jeg også lese til eksamen. pytt pytt. Jeg tar SOMMERFERIE den 18. mai. Gøy? JA! Jeg blir i London til 24. mai da. Da skal jeg chille i Hyde Park.

Beklager for et veldig randomt innlegg. Sitter her å skriver biokjemi, og hver gang jeg ikke får til, så sporer jeg av og gjør noe annet. Jeg trenger mer selvdisiplin..

Bildet er tatt av meg fra verandraen vår.

