Tirsdag 8 kom Anette på besøk til meg. Jeg møtte henne på Victoria Station etter å vært en tur innom Primark å handlet meg tre par ballerina sko. (Pluss hentet iPhonen Thomas mistet i London i forrige uke, heldig for han at en supertrivelig dame fant den).

Tirsdagen ble klokken litt mye da vi kom oss inn til Chelms, siden hun ikke var på Victoria før i halv 9 tiden. Så vel fremme i Writtle gikk vi bare en liten tur ned på The Baa – baren til skolen, men de stengte da. Så vi bare slappet av å la oss.

Onsdag sto vi tidlig opp og dro på shopping i Chelmsford. Siden Anette har vært 4 ganger i London, og jeg har mistet tellingen, så fant vi ut at vi bare kunne være her. Vi har tross alt de største butikk-kjedene her. Både jeg og Anette fikk brukt litt penger. Dongerijakke, bluse, sko fra Office er noe jeg fikk med meg hjem. Det vil si 4 par sko på to dager. Veldig bra Camilla……………… studentlån går til klæ.

På kvelden tok vi oss en liten bytur 🙂

Torsdagen tok vi turen til byen for å shoppe litt mer. Heldigvis for kortet mitt så handlet jeg kun en øyenskygge fra Body Shop. Et etui med fire farger + kost og eyeliner. Fornøyd. I dag fikk virkelig Anette brukt penger! Herlig!

Torsdagskvelden pyntet vi oss litt og dro ut å spiste. Vi dro på en (italiensk?) resturant hvor vi både hadde forrett, hovedrett og hvitvin. Hvitløksbrød, pizza og pizza er ikke feil. I tillegg er det fantastisk å være norsk i England, vi betalte 38 pund totalt, to pizzaer, en flaske italiensk GOD hvitvin og hvitløksbrød. Dette ville nok å ha kommet på mye mer enn 370 kr i Norge. Etter middagen dro vi på Yates, en uteplass for å drikke Sex on the Beach. Vi endte med å dele et par flasker vin med to engelske jenter som var ganske så drita, men hyggelig var de. Deretter bar det på kino!! Hahaha, har aldri vært så trøtt på kino før. Flere glass vin og en dring (+ en stor middag) er ikke så smart før kino.

Fredagen skulle vi sove lenge, men vaskedamene her er så utrolig flinke til å snakke mye og høyt. Fredagen besto bare av en tur til stallen og se på alle dyrene der, en tur på baren å slappe av før Anette skulle reise fra meg. Ikke gøy at hun reiser fra meg. Jeg vil også hjem til kalde – snølige Tromsø. (5 uker igjen nå bare!!!!)

(kommer forresten bilder av skoene osv, så stay tuned!)

