Vi tok minibuss til Cambrige (skolen kjørte oss), tok kun 1 time.

Hadde aldri vært i Cambridge før, men hadde hørt at det var fint der. Og det var det.

Kjempefint, men ettersom vi gikk for oss selv, og aldri hadde vært der, bare det ikke like enkelt å finne frem hele tiden. Vi fikk sett en kirke, den var rett og slett nydelig. Og sykt stor. Etter det gikk vi på shopping. Gikk egentlig mest for meg selv, da Sharon og Serine brukte lang tid og ville andre plasser enn meg. Har ikke helt bruk for å være kjempelenge inne på en BH butikk fra størrelse D og oppover.. hehe.. Dermed ble det bare sånn.

Var kjempesliten på kvelden, skrev jo innlegget under i gårkveld, var helt «dau». Etter en lang uke og en hel dag med gåing i Cambridge var det godt å bare ha en kveld hvor man bare kunne sitte i senga og slappe helt av.

I dag har jeg egentlig ikke gjort stort, ryddet og vasket rommet, skrevet noen forelesninge, begynt på en ny innlevering jeg har til fredag, skiftet på senga og sånt 🙂 Litt kjedelig dag, men ganske ok!

Her er bilder fra Cambridge, enjoy!

Noen som sang og danset i gaten i Cambridge. Skal se om jeg får lastet opp filmen.

