Jeg skal ha med meg to kofferter. TO. Hvordan i all verden skal jeg få plass til alt jeg trenger i to kofferter? Klær, data, kamera, ting, sengeklær, handduker, toalettsaker, et par bilder, noen filmer og cd-plater, noen bøker, puta mi osv i to kofferter… Hvordan skal dette gå..

Er det noen av dere som har vært på et utvekslingsår? Hvordan pakket dere kofferten? Jeg har ingen anelse på hvordan jeg skal gjøre dette.. Det er kun 5 uker til jeg reiser ca. Enten drar jeg 11. september eller 14. september!

I dag har jeg endelig fått søkt om stipend og lån. Kjøpt med et såkalt smartkort og leser sånn at jeg kan «signere» med den elektronisk. Har betalt depositumen på campusen og sendt inn at jeg forstår reglene på campus. oooi, jeg begynner å bli klar til å dra! iiik

Meg utafor Writtle College..

