Rundt klokken 21.00 tirsdag 6. juli fant jeg, Anette og Håvard at  vi skulle gå opp på Kjølen, fjellet på Kvaløya :p Fjellet er 795 meter over havet, vi brukte ca 1 og en halv time på å nå toppen. Det var litt overskyet, men sola tittet frem mellom skyene av og til.

På nedturen mistet vi «stien» og gikk litt rundt oss selv nesten. Endte med at Håvard akte (!) ned en snøside, mens jeg og Anette klatret oss ned. hehe.. Sånn går det når man ikke heter Lars Monsen!

Her er bildene fra den fine turen våres.

Den lille kuppelen dere ser, er toppen.

Enda ikke på toppen her.

På toppen! Den øya dere ser der, er Tromsøya!

Enda et bilde fra toppen 🙂 Flott utsikt.

Sola tittet fram på veien opp, sykt fint!

Vår kjære sool :):)

Tok faktisk ikke så mange bilder i bursdagen, da vi var ute å spiste, men de kommer senere. I tillegger tenker jeg på å lage en post med ringene og øredobbene (og alt annet) jeg kjøpte i Bulgaria. Og kanskje de ringene jeg kjøpte når jeg var i London, har jo ikke gjort det enda.

