Vi bestemte oss ganske tidlig for at vi ville ta manikyr når vi var i Bugaria. Dette var veldig billig, kostet 45 lv som er 180 kr. Dette inkluderer nail exstention, gelcream osv. Damene som tok manikyr på oss var veldig flinke og sa det ville holde i 2 måneder (nåja, tror ikke det før jeg får se det). Når Miriam viste fram neglene sine til dama, så begynte hun bare å flire av neglene hennes. DA er det på tide å gjøre noe med dem..

Her er neglene til Miriam etter de har blitt filt ned.

Neglene de støpte på oss gikk bare fra halve neglen våres. De så sånn her ut før de ble klippet til og polert hundre ganger. Vi måtte også ha de inne sånn varmegreie :p

Her er resultatet! Ringen Miriam (til venstre) har på seg har hun kjøpt i Sunny Beach, den ringen jeg har på meg har jeg kjøpt på Primark i London!

Stay tuned, skal ta bilde av alt jeg har handlet på Sunny Beach av ringer, øredobber osv 🙂 Det er ikke pent lite heller.

