Her kommer et forsinket innlegg om russetiden!

Kan med handa på hjertet si at det har vært de artigste 17 dagene så langt! Ufattelig gøy! Natt til 1. mai startet superbra med klassevors hos ei i klassen! Jeg var russeprest og døpte dermed 1/3 av klassen min! Gøøy. Kan vel si at det ble mye drikke på meg, tok meg et bad i «havet» til og med. Huff..

Ellers tok jeg noen russeknuter, sitte under pulten en skoletime, ha fingeren i øret en skoletime, fiske i et kumlokk i storgata, lunsj i en rundkjøring, kjøre 5 runder i en rundkjøring, være våken i 24 timer, bruke russebuksa hver dag, var på skolen hver dag gjennom russetida, spille twister utenfor kjøpesenteret her i byen og noen til!

Vi dro også på russetreff, noe som var så sykt artig! Joddski var der og holdt konsert, og alt var så bra! Koset meg skikkelig! Ble mye festing, men man er bare russ en gang så hvorfor ikke 😉

Og ikke minst var vi så heldig med været! Flott vær hver dag, noe som vi ikke hadde trodd! Heldig 😀

Har dere som var russ i og og russ før hatt en super russetid?

