Siden jeg har vært veldig dårlig å blogge i det siste, tenkte jeg at jeg skulle dele bilder fra MUSE konserten jeg var på! Konserten var i Oslo Spektrum i oktober 09. Konserten var helt fantastisk. Når vi kom inn, tenkte jeg bare: «hæ, for en liten scene». Scenen så veldig liten ut og oppvarmingsbandet var ikke særlig god etter min mening. Introen til Muse var bra, og de slo konserten i gang med Uprising, etterfulgt av Residence. Det var helt rått å se de live, og de var bedre enn hva jeg hadde forestilt meg!

Slik så scenen ut da vi kom inn..

Slik så det ut da introen begynte. Menneskene gikk opp helt til venstre og i midten, også datt de ned til høyre. Og de «gardinene/sceneteppet» datt ned, og de var bak hver sin skyskraper.

Det var jeg, ei venninne av meg og to kompiser som reiste i lag. Var fra fredag til mandag, og det var en kjempeartig helg. Lørdagen shoppen vi kjempemasse, var ute på byen, søndag slappet vi av, var på konserten og mandag dro vi hjem.

Hva er din beste konsertopplevelse?

