haha, ettersom jeg ikke har blogget på en stund, tenkte jeg å spørre dere hva dere gjorde på nyttårsaften?

Selv hadde vi hele familien på middag, og så kom jentene over til meg, hvor vi ordnet oss til å dra på vors/fest og så ut på byen.

Ei venninne hadde vors/fest, så det var kjempemage folk der, veldig koselig. Klokken halv 1, hadde vi bestilt maxitaxi, så da dro vi til byen. På byen var det også masse folk. Vi traff mange trivelige folk! Supergøy! Det litt dumme som skjedde var at iPhonen min ble ødelagt, men det la ikke en stopper på kvelden fordet.

Da byen stengte halv 4, så dro Marte, Sigrid, Lene og jeg på nach. Det var veldig koselig! Selvom de hadde gått fra meg og jeg og en kompis måtte finne veien alene, og klarte å gå for langt, i sikkert -8 grader, kjole og tynnstrømpebukse.. Ikke en god kombinasjon.  Denne nyttårsaften er en av de beste nyttårsfeiringene jeg har  hatt!

Meg, Marte, Sigrid, Lene og Anette. Litt uheldig med bilde da.

Hvordan var deres nyttårsaften? Og, bedre sent enn aldri 🙂

