Jeg våknet kl 07.30, men ikke til vekkerklokka som vanligvis, men av at mine tre gode venninner, Sigrid, Tanja og Lene stormet rommet mitt og sang bursdagssangen til meg. Mens de hadde en muffins med lys på! Det var superkoselig og uventet! De skulle reise til Roma ganske tidlig, så var kjempeartig at de tok turen innom meg først! Det hadde jeg aldri trodd! Fikk en supersøt gul sommerkjole av dem i gave ❤

Bilder 003

Bilder 025 Kjolen jeg fikk 🙂

Sto deretter opp etter en stund og dro på jobb 🙂 Koselig dag på jobb med mange blide kunder! Etter jobb fortet jeg meg til byen for å delta på landeveiteorikurs (også kaldt sikkerhets kurs for landevei). Det var kjedelig…

Når jeg kom hjem var det å ordne seg med en gang. Mamma, pappa og jeg skulle ut på Steakers å spise! Det var kjemekoselig.

Bilder 009

Bilder 011

Desserten min, Crème Brûlée.

Bilder 013

Bilder 026

WOHOO!! JEG ER 18!!! 😀

