Internett hjemme er totalt fucka nå. Har ikke hatt internett i dag og ikke i går.

Nå er jeg tilkoblet et usikret nett jeg fant, men styrken er dårlig.. Min storebror skal komme å se på det senere, så jeg håper han klarer å fikse det.

Saken er det at internetten ikke funker om jeg har ledinga i, og kobler fra det trådløse nettverket. Derfor fant jeg ut at jeg kunne gå på den stasjonære datan, men den funker ikke! Det går ikke ant å slå den på en gang! Alt går mot meg nå, først mattetentamen som gikk så syyyykt dårlig, og så en dag på jobb hvor vi hadde mye å gjøre, så kom lørdag; jeg hadde glemt busskortet hjemme, men hadde akkurat 26 kr i pengeboka, så jeg kom meg på jobb. En lang jobbdag med mye å gjøre. Kom hjem, nette var ødelagt pluss den stasjonære datan. Jeg har to prøver jeg må pugge til, fysikk og biologi, og begge prøvene teller mye ettersom det er de siste vi har i de fagene. Også er det eksamentrekk på torsdag, og jeg er sikker på at jeg kommer opp i matte skriftlig eller fransk muntelig / skriftlig..

Men, det var dagen sutring… Blogger senere om internetten er fikset, har kjøpt meg nye sko og armband, så bilder kommer 😀

