Da var siste del av skoleåret begynt! Det er superherlig å tenke på at det kun er rundt 5 uker med hardt arbeid igjen! Jeg gleder meg hvertfall supermasse til sol, skolefri, syden og sommer!

Har ikke akkurat så masse vårstemning for øyeblikket. Har nettopp kommet inn etter en 5 km lang  joggetur i snøsludd. (for de av dere som ikke synes 5 km er mye, så er det mye for meg :D)  Kjempegøy.. Men det var sinnsykt herlig å jogge da. Jeg har alltid syntes det har vært ok å jogge, men har aldri hatt motivasjonen til å virkelig komme meg ut. Nå er jeg kjempemotivert! Elsker den følelsen man får når man har fullført en treningsøkt! Når jeg kjøpte nike+ skoene og den iPod brikken sa jeg at jeg skulle bli flinkere til å jogge, for min egen del og for at jeg faktisk brukte penger på det. Jeg føler det er verdt det!

Trykker du på iPoden for en oppdatering, får du høre hvor langt du har jogget, hvor lenge, og hvor stor fart du jogger i. Me Like 🙂

Noen som har nike+ som vet hvordan man får postet den mini nike på bloggen? Jeg får ikke til..

