Jeg skal begynne å legge fra meg visakortet hjemme nå fremover. Jeg bruker for mye penger, det kan de hjemme og vennene mine skrive under på. Jeg får ont i meg om jeg skal begynne å regne ut hvor mye penger man har brukt i løpet av noen måneder. Jeg bruker da kun tjente pernger selv, har to jobber så jeg må selv betale for det jeg vil ha. Går deres kort også varmt noen ganger?
Idag har jeg satt over mye penger til en annen konto, jeg holder på å spare til jeg skal på ferie. Jeg gleder meg sånn, bare at det blir varmt ute er ett stort pluss. Vi har enda snø her i nord, men merker at det smelter, sakt med sikkert. Det er en herlig følelse.

Ble litt random dette, men det jeg ville fram til var at jeg har brukt altfor mye penger bare idag. Jeg klarte ikke motstå fristelsen, så dermed kjøpte jeg meg nike+ joggesko og den iPod brikken.. Nå er det kjøpestopp!

