Följ min blogg med bloglovin

(vet ikke om jeg gjør dette riktig nå, prøver meg litt fram.. hehe)
Må se om jeg får dette til..

Skal innon intersport i morgen å høre litt om nike+ greierne. Mulig jeg blir å kjøpe det, om det ikke er aalfor dyrt. Er veldig motivert til å begynne å jogge nå, rart, men håper det varer.. 🙂 Det er tross alt en god måte å få ut frustrasjon på, og om man har mye å tenke på, er det en god måte å slippe tankene litt. Nå som så mye dårlig skjer her, ønsker jeg meg langt bort, og vil derfor begynne å trene mer. Tror treningen vil virke veldig positivt.. Ble litt random det her, men har ikke så mye å si.. Eller, har mye på hjertet, men man kan jo ikke dele alt med hele verden.. Så, sier god natt da 🙂

Ville også bare nevne at jeg er suuuperglad for alle kommentarene jeg får! Det er kjempegøy å blogge når man får litt respons! Så bare fortsett, og jeg svarer så fort tilbake jeg kan.. 😀

bloglovin

