april-1

Var faktisk på fjellet i går også, må være rekord, to ganger på én uke! Jeg er ikke den personen som er såå ofte på fjellet, men i går var det også så pent vær at det var kjempefint. Men jeg tok snowboardet denne gang, og ikke langrennskia. Snowboardet som jeg fikk for 6-7 år siden og er 140 høyt, altså aaaaltfor lite for meg.. men pytt pytt, kjører så kjempelite at jeg orker ikke å kjøpe nytt, det fuker jo helt ok..

Idag har jeg vært på jobb og ryddet litt. Mamma kjøpte meg et garderobestativ (som likner på det som er  på bilde noen poster ned). Så har ordnet litt i klesboden og sånt 🙂 Mamma og pappa lager biff ikveld og så skal jeg til ei venninne, det blir koselig.

Hva skal dere i kveld?

Her er det jeg hadde på meg i dag på jobb. Ikke store greia idag. Hadde rød Kid jakke over.. hehe..april-4april-7Meget utsødig på handa idag.. haha. og kjempegod bildekvalitet.. jadda…

