Mandager er er den kjedeligste dagen i uka, og ikke minst den vanskeligste. Det å komme seg opp om morgenen er jo et styr. I natt fikk jeg rundt  5 1/2 time søvn, noe som er for lite. Mandager er også teit fordi jeg først har 3 timer biologi på skolen, så en time klasseråd hvor vi ikke gjør noe, så fri i to timer og så to timer fransk til slutt. Jeg drar alltid hjem i de to timene jeg har fri. Idag brukte jeg disse to timene til en powernap, noe jeg aldri gjør. Om jeg sover på dagen, får jeg ikke sove på natta, så er veldig spent på om jeg får sove i natt..

Eller så skal jeg snart ut å øvelseskjøre i den røde Golfen min! Så skal jeg på dynekurs på jobb. Jupp, dynekurs faktisk. Jeg skal lære om dyner og puter.. Jobber man på Kid Interiør må man kunne det også..

Blogger muligens senere idag, med bilde av kaken jeg bakte i går! Stay tuned!

