Denne dagen startet ikke så bra som forventet.. Hadde planlagt å slette håret og sånt, men den planen funket ikke. Jeg voknet av ringeklokka på mobilen, sto opp og tok det med ro.. Etter ca 5 minutter ringte ei venninne av meg, og lurte på om jeg skulle ta buss til skolen. Ja, tenker jeg, men det er jo en time til, hvorfor ringer hun så tidlig.. Jeg fikk fort svar på det, jeg hadde nemlig klart å stille vekkeklokka på 07.40 og ikke 06.40. Derfor sto jeg opp 5 minutter før bussen min skulle gå.. Jadda.. Kledde på meg, satt håret opp og pakket sekken og sprang til bussen.. Fikk verken tid til å sminke meg, eller spise.. Great! Jeg skal slutte å sette vekkeklokka på rett før jeg skal sovne, da er jeg så trøtt.. Anbefales ikke.. Hater å ha dårlig tid om morgenen.

Nå lager mamma hjemmelaget pizza, det blir godt! Også skal vi ha supriseparty til ei venninne som fylte 18 år på søndag, det blir koselig ❤ Kommer bilder senere!

sany0060

Bildet er av meg og Hanna for et par uker siden.. Kjøttglis ja 😛

