Idag har jeg vært på skolen, hatt kjemiprøve og 3 timer fysikk. Kjemiprøven gikk kjempebra, og var ikke spesielt vanskelig, heldigvis!! 🙂

Dro rett på jobb etter skolen, bussen min var en halvtime(!!) for sen, og kom derfor ca en halvtime for sent på jobb. Forsinkelsen kommer av været der ute. Det har snødd noen dager på rad nå, og kommet veldig mye snø, samtidig som det har kommet en del «slapsesnø», og det skaper glatte, dårlige brøytete veier. Kom på josany0110bb, hvor vi har «Hokus Pokus» dager, og hele senteret konkurrerer om å ha beste butikk. Det vil si at beste kostymer på ansatte og beste dekorering av butikken. Derfor var jobbantrekket mitt som følger: Rosa trylleskjørt med blomster inni, krone, store rosa diamant øredobber og matchende ring, og smykke til. Fikk ikke tatt bilde av det idag, men på lørdag skal jeg ta bilde av det! Så vil anbefale alle som bor i Tromsø om å ta seg en tur innom Amfi Veita og ned på Kid Interiør og se butikken vår, den er kjemestilig! Jeg og ei på jobb tegnet en borg med ei prinsesse på toppen og en prins som skulle redde henne nederst. haha, mye å gjøre?! Veldig koselig dag på jobben. Vi har også fått inn noen nye panelhøyder, og måtte kjøpe meg. Her er resultatet (der det er vått kommer av at jeg våter gardinen når jeg stryker den, og her er den ikke blitt ordentlig tørr enda) :

Har også kjøpt meg nye solbriller. (og vanlige briller, men bilde av de kommer senere). Jeg kjøpte meg Ray-Bans, elsker de! hehe.. Nå skal jeg begynne å legge meg, så se på The Hills..

Vi sees!

Hvordan redigeringsprogram bruker du? Anbefal meg ett! Tusen takk!

sany0119sany0120

