Min store drøm er å flytte til England når jeg er ferdig på vidregående. I England vil jeg aller helst studere, men om jeg er maks uheldlig og ikke kommer inn, har jeg tenkt å flytte fordet, for å oppleve noe nytt. Jeg mener man vil få mye igjen for å studere i utlandet, og virkelig et engelskspråkelig land. Eksempler på fordeler man får av å studere utenlandsk er at man lærer seg engelsk flytende, får mange internasjonale venner, blir kjent med et nytt land og kultur og ikke minst så vokser man på det, lærer å ta vare på seg selv og bli selvstendig og sånt. Mamma og Pappa er litt skeptisk, mest mamma, men det er jo mitt valg.
Jeg ønsker å studere Vetenary Science, på University of Bristol. Synes dette universitetet virker veldig bra, og skal være et av Englands beste på akkurat Vetenary Science.

Så, har du studert i England? Hvor og hvordan skole?

