Var i barndåp til gubarnet mitt på søndag. Eskil Leander heter han! Utrolig koselig dag! Kan vel ikke si at jeg er så  veldig kristen av meg, men uansett så var denne gudstjenesten utenom det vanlige. Kirka er tatt ut til å prøve ut et nytt system, nemlig å stå under salmene og under mye annet. Var opp og ned hele tiden, og ingen fikk med seg om man skulle stå eller sitte. Komisk. Presten gikk også med bibelen hevet over hode gjennom midtgangen en gang, det har jeg heller ikke sett før. Og i tillegg kom presten midt i gudstjenesten å tok meg i hånda og sa «Gud være med deg». haha.. lurer på hvorfor han kom til akkurat meg og gjor det, satt ikke helt fremst en gang. Er ikke ofte i kirken så, kun når jeg er i konfirmasjoner og barndåper osv..

sany0020

Her er fadderne og foreldrene + Eskild. F.V: Marita, meg, Mats, Christian. Pappa Kenneth og mamma Silje.

sany0003

Stolte foreldre og presten etter dåpen i kirka.

Lørdangen var jeg og mamma på senteret og skulle se etter julegaver. Fant en blazer, samme som den svarte som jeg kjøpte til 99,- bare at denne er i marineblå og kosten kun 30,- !! 😀

Akkurat nå ser jeg på sex and the city og spiser pepperkaker, nam.. Ønsker meg fortsatt ny header, hadde blitt veldig takknemelig om noen hadde orket å fikset en enkel en? Gjerne med noen bilder jeg har postet på bloggen min og sånt, uansett ,tenger bare en ny header ..  😀

