Idag har jeg vært på skolen, dro rett på jobb. Da jeg var ferdig på jobb dro jeg og mamma og handlet julegaver. Fikk faktisk handlet litt idag.. hehe, vanskelig å finne julegaver når man ikke vet hva man vil kjøpe..

Fikk også handlet noe til meg selv idag, selvom det kanskje ikke er så lurt, i og med at det kun er 12 dager til julaften! Desember går så utrolig fort, nesten for fort. Liker desember jeg, koselig måned.

Kjøpte meg en gavepakke fra Clinique, med mascara, sminkefjerner og en to-delt kajal. Kjøpte det på Esthetique. Var i grunn billig, betalte 195,- kr for alt. Om man kun skal kjøpe samme mascaraen løs, koster den det samme. Kupp synes jeg! Har aldri prøvd mascara fra clinique, så er veldig spent. Noen som har meninger?

sany0025sany0029 (dårlig bilde)

Forresten, må  bare reklamere litt for jobben min, Kid Interiør. Vi har alt av julepynt og juleduker til 50% nå! Veldig masse fint!

Reiser bort imorgen, og kommer hjem sent på søndag, så tenkte jeg skulle hive meg på bølgen om å ha spørsmålsrunde. Har ikke blogget særlig lenge, men tenkte det kunne vært gøy. Så, spør om hva du vil så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan! Spørsmål kan stilles til og med søndag! Jeg håper på kjempemange spørsmål, det hadde vært råartig 😀 hehe..

