sany0010Jeg har en juletradisjon, for å komme i julestemning og det er å pynte til jul på romme mitt 1. desember. I år har jeg dessverre ikke fått tid til å gjøre det før i dag, altså 9 dager for sent. Jeg har lakt på røde duker, noen røde lys og julepynt osv. Kommer alltid i julestemning når jeg har pyntet rommer. Elsker å våkne om morgenen når det er nisser og røde duker på bordet og kommoden. Love it! Så det har jeg gjort i dag!

Jeg skal til bestevenninna min til helga, hun har nemlig nylig fått en sønn, og skal i barndåpen hannes, jeg skal være Gumor til han. Det jeg står fast med er, hva skal jeg kjøpe han i dåpsgave? Det tradisjonelle er jo en skjei eller en gaffel, men jeg orker ikke det. Lyst å gi han noe mer kreativt, men kommer ikke på med noe selv.. hehe.. Noen tips? 😀

sany0019

