Trådløse nette hjemme er helt fucka, går ikke ant å gjøre noe som helst med et. Blir frustrert, har liksom mange ting jeg vil blogge om.. Ettersom jeg ikke har nett her nå, får jeg gjøre det senere. Skal be storebroren min om å fikse det 🙂

Ellers, har dere julestemning? Nå begynner jeg å få julestemning, pepperkake, kakao, julepynt, jobben er fult av juleartikler, og ikke minst, snøen! Nå er det ikke lenge til jeg skal opp på fjellet for å stå på snowboard, og jeg gleder meg!

Forresten, noen av dere som har speilreflekskamera? I såfall så ønsker jeg tips om merke og modell! Tror jeg blir å kjøpe meg det snart ettersom kameraet mitt ikke er helt til å stole på…

 

Skal som sakt komme mer tilbake å blogge mer og sånt 🙂 Men nå skal jeg lese og øve til fysikkprøven jeg har imorgen, 3-timersprøve faktisk.. jippi^^…

