Hva ønsker du deg til jul?

Det er det store spørsmålet nå for tiden, og man får høre det hos nesten alle man møter. Men hva skal man ønske seg til jul? Hva trenger jeg? Det tar tid å finne ut hva man skal ønske seg til jul, eller hva man skal kjøpe til andre. Jula er for fult i gang, det merker man godt om man drar til byen på en lørdag, eller er på jobb.

Det jeg sliter med er å finne ut hva jeg ønsker meg, er ikke sikker på hva jeg har lyst på. Et speilreflekskamera hadde vært kjempeartig å hatt, men det er jo kjempedyrt. Hva ønsker du deg til jul?

Egentlig så liker jeg å dra til byen å handle julegaver, men nå i det siste er det et stress. Har kommet godt i gang med gavene, men de siste jeg har igjen er ofte det vanskeligste. Mine to storebrødre, siversøster og mamma og pappa.. Om det er noen som har tips på hva man kan kjøpe til folk som har alt så, vær så snill, jeg vil veldig gjerne vite!

Men nå skal jeg tilbake til det jeg skulle gjøre på datan, skrive treningsprogram.. jippii..

